Namngivning, fest, kalashelg

Igår efter att Millie sovit vila så åkte vi till fresta församlingslokal på kalas. Den här söta lilla Elsa hade namngivning.

Vi åt god smörgåstårta och massa godfika.
Det var jättetrevligt och så fint väder det var!

På eftermiddagen lämnade vi Millie hos farmor och hon sov borta för första gången!
Jag och Linus var nämligen på fest hos Elsas föräldrar, Elsa var också med en stund :)
Vi fick pizza och så dracks det massa gott.
Jag som drack ordentligt för första gången på två år hade köpt goda bacardi breezer som jag njöt av. För att ha haft ett så sånt långt uppehåll så gick det väldigt bra. Lite salongsberusad bara ;)
Vi hade faktiskt jätteroligt och kom hem vid ett tiden.

Vi vaknade strax efter sju, duchade och gick upp till farmor och farfar.
Millie var just då ute och lekte. Hon knappt tittade på oss när vi kom, lekte bara. Allt hade gått sååå bra, vad underbart!

Vi gick till ica och handlade lite och jag och Linus köpte med oss god frukost hem.
Sen åkte vi hem till mormor och morfar på lunch. Vi firade både Mors dag och att morbrorJorge fyller år imorgon med somrig maräng och jordgubbstårta :)

Sen åkte vi hem och så umgicks vi hemma på kvällen. En mycket trevlig helg har vi haft!

Mina fina älsklingar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0