Skön dag

åh så underbar väme det har varit idag! Även fast Millie vaknade redan tjugo över fem så vaknar man ändå lite glad för man ser hur solen ska värma :) tur att hon sov hela natten iallafall!
Vi var hemma på morgonen och vid tio gick vi ut och mötte Jacque&Lovine, Jossan&Wilmer. Barnen sov i vagnarna och vi satt på en bänk vid ån och snackade. När barnen vaknat gick vi hit och åt lunch och lekte här en stund.

Sen gick vi ut på gården och lekte ute i solen, den verkligen värmde! Så skönt! Vi hade lite fruktpicknick och hade det så mysigt!

Min syster Cami kom, och de andra gick. Jag och Cami låg kvar på filten ett bra tag och Millie gick runt över hela gården, fram och tillbaka, utan att säge ett ljud, hon bara gick och gick :)
Vi gick hem och vilade lite här hemma. Sen åt vi middag och hade en mysig kväll tillsammans utan pappa som var borta ikväll, vilken tur att mosterCami var här som Millie tycker så mycket om!

Jag kan fortfarnde bli så chokad när jag ser på Millie, sakerna hon gör, hur stor hon är och hur hon beter sig. Och det nya som får mig att skratta så mycket är ju hennes väska som hon älskar att hänga runt axeln och gå runt med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0