socker middag

idag har vi varit hemma på förmiddagen. Vid lunchtid åkte vi självklart hem till mormor och morfar. Millie lekte med kusinerna och hade kul. Sen sov hon vila, då åt vi lite glass till efterrätt. När Millie vaknade skulle hon äta middag men fick knappt i sig två skedar. Ville inte. Däremot ville hon ha kakor som morfar gav henne, och bröd. Haha nej så någon middag blev det inte.

När vi lekt klart sen kom pappa och hämtade oss. Vi gick förbi hos farmor och farfar. Där fick Millie en piggelin. Haha tokigt, bara socker till middag.

Juste, eftersom Millie annvände upp hela läppglanset som hon fått av farmor så fick hon idag ett nytt, hahaha tokiga farmor! När du gör såhär mot oss så kommer jag bara ta fram läppglanset hemma hos er så Millie kan kladda dära ;)

Vi kom hem och Millie badade länge och hade kul. Sen blev det sovdags.
Linus åkte iväg till en kompis och kollar hockey och jag är ensam ikväll :)


Kommentarer
Farmor

Klart hon får kladda hemma hos oss!

2013-05-20 @ 07:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0