sol+filt

Idag åkte jag och Millie ner till bollstanäs. Vi mötte Jacque och Lovine. Tjejerna sov i vagnarna och vi låg på en filt och solade och pratade :) mys!

När tjejerna vaknade lekte vi lite ute innan vi gick in till öppna förskolan och åt sopplunch. Broccoli och blomkålssoppa. Gott!
När vi ätit klart gick vi ut och lekte igen. Vi åkte rutschkana, lekte på båten, lekte med grus och sen satte vi oss och åt lite mellanmål :)

Sen tog jag och Millie bussen hem. Hon bad om nappen, la sig lite skönt och somnade på vägen. Hon fortsatte sova på ballkongen och jag hann vila lite innan hon vaknade.

Pappa kom hem lite tidigare och lagade till en riktig lyxmiddag, entrecote och hasselbackspotatis. Det var jättegott!
Sen tog vi en promenad till biblioteket och lämnade tillbaka en böcker och lånade en skiva med barnsånger som vi sen kom hem och lyssnade på men Millie var så grinig för tredje dagen irad nu :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0