söndag

Idag har vi haft en vanlig mysig söndag. Vi fick lite sovmorgon till kl 6 :) och så var vi bara hemma på förmiddagen. Millie sov en lång vila och jag vart så trött så jag gick och la mig i mi säng och sov också. Superskönt!
När vi vaknade skjutsade pappa oss hem till mormor och morfar. Vi åt lunch, grillat för andra dagen i rad, mums! Lekte med kusinerna och senare sov Millie en liten eftermiddagsvila.
När hon vaknade så lämnade jag henne där och gick ner till sats för att gå på ett nytt pass.

Bodybalance provade jag och Camilla på idag. En blandning mellan yoga thaichi och pilates. Ett sånt där skönt sträckapåkroppenpass. Helt okej men inte det roligaste.

När Camilla släppte av mig så såg jag att Millie och pappa var hos farmor och farfar så jag fick upp till de. Millie hade ätit middag och lekt ute på mormors och morfars gård innan pappa hämtade henne. Och hos farmor och farfar fick hon glass!

Sen gick vi hem och badade innan Millie skulle sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0