sovmorgon

Imorse vaknade Millie först kvart över fem, då fick hon lägga sig bredvid oss och efter ett tag somnade hon om så vi kunde sova vidare till kvart i åtta :) rekord! Vi gick upp och åt frukost, klädde på oss och gick till öppna förkolan.
Nakenpruttan :)

Efterom hon vaknade så sent skulle det bara bli en sovvila så det var bra att vi kunde gå till öfsk för hemma hade hon blivit jättetrött och grinig.
Där gick det bra, hon lekte, sjöng, målade och så åt vi lunch där.
Hon började bli grinig, vi fick hem och hon somnade kvart i tolv och vaknade strax efter två. Jättebra!

Hon fick lite mellanmål när hon vaknade. En knäckemacka i ena handen och en mjuk smörgås i andra handen, då blir det svårt att hålla i muggen när båda händerna är upptagna! Haha!

Pappa kom hem precis då, så när han duschat åkte vi iväg till stinsen och åt middag där. Pappa åt hamburgetallrik, jag åt gyros och Millie åt lite av allt, bön och majssallad, plättar, pommes och bröd. Haha. Sen handlade vi på city gross och åkte hem.

Vi gick förbi och hälsade på farmor. Snälla farmor hade köpt en massa fina sommarkläder till Millie, tack så mycket!!
Sen gick vi hem, Millie badade, leke lite och nu nattar pappa henne. Han har även tagit ett snacka med Millie, om att hon ska sova till åtta imorgon också, hoppas hon lyssnade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0