Utedag

åh vad vi har njutit av dena vackra dag!
Vi började med att efter frukost osv. Gå ut och träffa Jacque och Lovine. Jag och Jacque njöt en stund själva i solen medans tjejerna sov i vagnarna. Sen mötte vi Andrea&Viggo och så lekte vi på gården här nere en stund innan vi gick hem hit och matade barnen.

Millie vart jätteförtjust i Viggo. Men de har lekt jättefint och roligt alla tre tillsmmans hela dagen. Ropat på varandra, pratat, lekt tittut, så underbart att se!
Vi hann leka en liten stund här hemma innan vi gick ut igen. Vi mammor hade då kebabpicknick och barnen fruktpicknick :)
Vi hade det så mysigt och skönt i den sköna solen, men jag måste verkligen köpa en solskyddsfaktor till Millie så hon inte bränner sig!
Innan vi kom hem hann Millie ramla och slå sig lite. Men det gick bra. Vi kom båda hem och sov.
Efter vilan satte sig Millie och pappa och åt middag och jag åkte ner till sats.

Idag provade jag och Camilla ett nytt pass, Vipr, som är ett konstigt plastredskap som väger och man svingar runt på det. Mycket kondition och styrka, helt okej men inte så sköna att hålla i dessa saker. Men svettig blev man!

Under tiden hade Millie och pappa varit uppe hos farmor. De hade ätit glass, en hel päronsplit hade Millie fått i sig! Haha gris!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0