Musse Pigg

Idag vaknade Millie kvart över fem redan. Åh jag vill bara inte vakna den tiden!! Fy! Det som ändå är positivt är att den senaste veckan har Millie sovit hela nätterna långa. Två gånger har hon vaknat till på en vecka. Så jag får ju äntligen ändå sova bättre. Om hon bara kunde sova en timme extra på morgonen skulle det vara mycket bättre.

Vi mös lite hemma.
Millie gosa med sin älskade Musse :)

Sen kom Jacque och Lovine hit och lekte lite. Vi åt lunch och sen gick vi till öppna förskolan. Där fikade vi med supergoda blåbär och jordgubbar som vi köpt med oss. Och så sjöng vi på sångsamlingen. Juste det! Millie lärde sig att åka själv i rutschkanan där!

Sen tog vi en liten promenad så tjejern somnade och så satte vi oss nere på gården och njöt i solen.
Millie tycker om att somna med fötterna ovanför bygeln

Ikväll var jag och Camilla och tränade Vipr-passet. Jag vart helt slut av det! Min rygg fick mycket träning. Det är bra, det behövs! Pappa har ritat Musse Pigg tycker han, vilken konstnär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0