appa

Millie har av någon anledning blivit lite besatt av nappen (appa) som hon säger. Vi har ju alltid begränsat ganska mycket så hon bara har haft den när hon ska sova och kanske tex när hon är sjuk. Men nu plötsligt vill hon ha den hela tiden och jag vill verkligen inte det. Så nu i helgen har vi haft henne gråtandes ganska mycket, hon kan vara jätteglad och sen vill hon bara ha den. Så vi har bråkat lite men mest försökt med att leka massor och få henne att glömma bort den. Det går ändå ganska bra.

Vår nya fina familjetavla som vi gjort

I fredags på dagen var jag och Millie i centrum och lunchade med Carro och Noelia :)

På kvällen behövde pappa jobba, jag skulle träffa några kompisar så farmor erbjöd sig att Millie kunde sova över där och det gjorde hon glatt!
Jag var hos en kompis, var vi ett litet tjejgäng som drack lite vin, snackade skit och skrattade gott! Det slutade med en dansrunda på magget och en kraftig huvudvärk större delar av lördagen, men det var det värt ;)

Vi tog det lugnt igår på lördagen, åkte och handlade lite, vi har varit nere och matat änderna massor i helgen också.

Idag bakade jag och Millie scones till frukost, änderna fick lite rester också :)
Sen gick vi och tittade på Amanda som hade dansuppvisning på Messingen.
Efter Millies vila åkte vi hem till mormor och morfar och var där hela kvällen. Kusinerna leker så fint! De lekte lekar och badade ihop och är så gulliga tillsammans!!


Kommentarer
Helena

Haha, det är underbart att se en snart tvååring som kladdar med fingerfärg med vita kläder, inget förkläde och inget underlägg på bordet och klarar det galant! Lägger nån annan märke till sånt...antagligen inte, en yrkesskada, haha! Bra gjort :)

Svar: Hahah ja fast du ska veta att det visst blir färg på andra ställen än pappret! jag är nog inte så rädd för lite smuts heller, fast det blir lite jobbigt när hon plötsligt tycker hon är klar och börjar smeta överallt! Här om dagen tyckte hon att håret skulle vara lite gulare :)
Michelle

2013-11-25 @ 19:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0