Grattis Isabelle!

Nu har jag varit så här dålig på att blogga igen. Så vad har hänt? Inte speciellt mycket...
Förra helgen hade vi faktiskt en barnfri dag :) på lördagen lämnade vi Millie hos farmor och farfar. Vi åkte till stan tillsammans med Jacque och Micke och åt tapas. Det var så gott! Sen åkte vi hemmåt och tog en drink på café spiltan innan vi kom hem och sov ut så gott!
Millie hade självklart det bra hos farmor och farfar!
På söndagen var vi äntligen tillbaka hemma hos mormor och morfar på söndagslunch efter ett superlångt uppehåll på ca fyra månader!! Äntligen är allt fixat efter vattenskadan och det ska bli så mysigt att få ha söndagsluncher där igen!

Veckan har annars varit som vanligt. Jag har haft en jobbig svacka då jag har kännt att det är så jobbigt att lämna Millie när hon fortfarande är så ledsen. Tänk att det inte blir bättre efter tre månader :( jag har ändå gjort som vanligt och bara sagt hejdå snabbt och så går det över på en gång, men jag har blivit så ledsen att jg nästan själv velat gråta och bara hämta henne och säga till alla att nej nu går vi hem och är lediga ett eller två år till och så kan hon börja förskolan då. Men det går ju inte riktigt ihop med pengar. Så det är bara att acceptera och njuta av de extra fredagarna vi har tillsammans. Men jag kan bli jätteledsen vissa dagar över hur mycket tid jag förlorar med henne nu. Att jag måste lämna henne och ta hand om andras barn. Jag vill ju helst ta hand om mitt egna barn! Usch ja det gör mig ledsen

Nu i fredags hade vi det mysigt på öppba förskolan tillsammans, Millie sjöng massor på sångsamlingen och var så glad.
På eftermiddagen kom våra vänner Lovine, Jacque och Micke hit. Vi åt tacomiddag och smulpaj. Tjejerna lekte, badade och bråkade lite och så drömde vi oss bort till teneriffa (det är ju bara två måndare kvar!) Myskväll!

Igår kom kusinerna hit och lekte, vi åt lunch och gick sen till biblioteket och lånade några böcker. På kvällen var jag borta hos Linda på inredningsparty. Vi fick en visning och kunde shoppa, sen satt vi kvar och pratade och drack vin, trevlig kväll :)

Idag ska vi på kalas om en stund för bästa Isabelle har fyllt tre år!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0