Låtsasarg

Åh fy vad det regnade på oss när vi cyklade tidigt imorse till förskolan. Usch jag tänker hur det ska bli när det blir ännu kallare... stackars Millie kanske fryser jättemycket om kinderna när vi flyger fram på cykeln.

Vi åkte hem sen efter mellanmålet på förskolan. Pappa var redan hemma så vi gosade massor och lekte innan vi lämnade Millie hos farmor och farfar så att vi kunde åka och storhandla hem. På en timme var vi klara så det var skönt att kunna göra det snabbt och effektivt utan Millie. Vi tog en fika hos farmor och farfar innan vi kom hem och Millie skulle sova.

Nu ska ni få se något nytt som Millie har lärt sig! Att se arg ut! Haha oftast vid frukost så gör hon så och sen skrattar hon. Tokunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0