Lycka

Vilken otrolig lycka det är att ha en frisk unge!
Allt är så kul, vi har sånna mysiga dagar med henne. Hon är glad, rolig, äter, leker, gosar och är så härlig!

Förra veckan var jättebra. I början på veckan grät hon mycket när vi lämnade eftersom hon inte varit på förskolan på nästan två veckor. Sen på onsdagen så grät hon plötsligt inte när jag lämnade, det var som om hon glömde. Men sen har hon fortsatt :) lite och går över på några sekunder som vanligt!

I fredags hade jag och Millie en mysig dag. Träffade kusinerna Fernando och Isabelle, lekte och dansade med de :)
Sen lunchade vi med Malin, en gammal vän som numera bor i kiruna. Så det var trevligt.
På kvällen var jag hos en gammal arbetskamrat med många andra av kollegorna. Vi hade en myckrt trevlig kväll!
På lördagen var vi hemna på förmiddagen, på eftermiddagen åkte pappa iväg till en vän och jag och Millie fick moster Cami på besök. Vi umgicks innan vi åkte vidare till mormor och morfar på kalas för mormor.
Där åt vi god middag och massa andra goda saker!

Sen åkte vi hem tillsammans med morbrorJorge som var här och umgicks med mig på kvällen när Millie sov :)

Igår skulle pappa bort på eftermiddagen igen. Så jag och Millie åkte hem till mormor och morfar o h åt rester från dagen innan och umgicks med de :)

På förskolan berättar de att Millie är så med när de sjunger, gör alla rörelser och applåderar så fort de sjungit klart :)
Jag fick även en bild stickad till mig av en av mina kollegor för Millie hade vart inne på hennes avdelning och byggt och pratat med henne :)
gosungen! Ibland vill jag bara springa in till henne och pussa på henne när hon är så nära mig, men der går ju inte så jag får hålla mig tills jag kommer hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0