Pass, pepparkakor och potta :)

Måste börja med att berätta att det gick att lämna Millie igår också utan tårar, helt underbart! Få en puss och en vink och så kan jag gå och jobba utan att tänka på att det sista jag hörde var skrik och gråt. Jippi!!

Idag var pappa ledig med oss. Vi åkte till sollentuna och fixade pass åt Millie och Linus. Det var ett litet svettigt moment. Hon var inte alls sugen på att sitta still där och titta in i kameran. Nej fy jag ville bara därifrån. Tråkigt att de inte kan göra det lättare för barn. Men tillsist fick vi en bild och vi åkte hem, puuh!
Hemma åt vi lunch och sen tog jag en efterlängtad tupplur när Millie sov också.

När hon och pappa kom och väckte mig blev det pepparkaksbak här hemma :)


Millir har fått låna en potta av kusinerna som hon tycker om att sätta sig på ibland. Hon tar i som om hon ska bajsa men det kommer ju aldrig nåt... idag stog hon naken och diskade, när hon var klar sa pappa att hon skulle sätta sig och kissa, hon satte sig som vanligt en stund, ställde sig upp och stoppa ner handen i pottan när Linus skriker att neeej det är ju kiss!!Haha vi blev så glada att hon hade kissat ipottan för förförsta gången men sa samtidigt blää att där får man inte stoppa ner handen! Hahah vi klappade och tyckte det var jätteroligt!

På kvällen sen kom mormor och morfar hit och hälsade på en stund innan Millie skulle sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0