Pino på skattjakt

Jag och Millie har fått hem ett litet bokpaket där vi ska recensera den nyaste boken om Pino som kommit ut.

Det är en mysig bok ganska lagom för barn i tvåårsåldern med enkel text och korta meningar. Många fina färgglada bilder och en spännande historia :)

Vi fick även med en liten extra present, Pino's jul! Mycket uppskattat!

Kika in på hemsidan och webbshoppen för att köpa en fin Pinobok! www.pino.se

Nu har DU chans att vinna ett exemplar av "Pino på skattjakt". Kommentera din/ditt barns/barnbarns bästa barnbok så kan du vinna en ny favorit och så passar vi på att ge varandra tips på bra barnböcker!


Kommentarer
Jacqueline

Lovines bästa barnbok är:
Känner du Pippi Långstrump!!

Pino-böckerna ser jättemysiga ut (:

2013-11-12 @ 12:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0