Lyckliga lämningar

Jag är så lycklig! En dag förra veckan grät inte Millie när jag lämnade henne. Den här veckan har hon inte gråtit alls! Det är så underbart att lämna henne då. Jag vill nästan själv gråta av lycka! Det har faktiskt varit jobbigt att lämna henne varje dag gråtandes, det skär ju i hjärtat :(
De här dagarna har bara fröknarna sagt kom Millie ska vi... någonting, och så säger hon ja, hoppar ner från mitt knä och går. Vi pussas en gång och sen går jag, igår vinkade hon till och med!! Asså det är verkligen underbart! Jag har längtat efter det här! Hoppas hon fortsätter såhär ♡

Hon har en ny favoritsyssla här hemma också... leka med vatten i köket. Lite sådär, kul men lite jobbigt för det kan bli lite blött haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0