varannan veckafeber

Igår jobbade jag sent som jag brukar just på onsdagar. När pappa hämtar Millie på onsdagar åker de hem till farmor och farfar på middag. När de kom hem igår kännde jag på en gång att Millie kändes varm. Jag la henne och hoppades på det bästa. Men några timmar senare vaknade hon och hade jättesvårt att somna om och kändes alldeles kokhet! Åååh, det är helt otroligt hur hon inte ens hinner vara frisk två veckor innan hon åker på nåt nytt. Jag blir galen!!!
On sov i vår säng resten av natten och var så varm. Men imorse när vi vaknade verkade hon rätt pigg och inte alls varm.. så man kan ju hoppas att det inte var så mycket mer än det.
Pappa stannade iallafall hemma med Millie, och innan jag cyklade iväg till jobbet hann jag göra en liten stats playdoh lera till de. Den här gången provade jag göra med alun som jag har hört blir bättre deg.

Under dagen fick jag en bild på telefonen på vad de gjorde här hemma :)

Millie har ätit bra, varit pigg och glad men kanske lite varm enligt pappa, men hoppas verkligen att det bara var det!

Jag har fixat en liten hörna i köket där Millie själv ska kunna visa eller hämta det hon vill göra:) får se om det funkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0