bara massa sjuka

I torsdag var jag hemma med Millie. På kvällen fick jag ta ledigt från magsjukan och gå ut och öla med Helena. Vi hade mycket trevligt och när jag kom hem låg Linus och sov på golvet i Millies rum. Hon hade tydligen kräkts en gång. Vet inte om det var lite kvar av magsjukan eller pga att hon hostade så mycket.

På fredagen var det bra med magsjukan men ibland har hon känts varm så jag tror hon har haft lite feber också. På eftermiddagen började jag känna mig dålig. Jag började frysa, trött, ont i kroppen, illamående och tillsist kom min magsjuka. Usch och fy. Men jag var klar på någon timme bara. Men ända sen igår så är jag helt slut i kroppen. Ont i ryggen och nacken och känner mig helt svag. Jätteobehagligt.

Och idag helt plötsligt så fick Millie ögoninflamation! Jag börjar nästan bli lite orolig över att hon är så mycket sjuk, har hon ett konstigt dåligt imunförsvar??

Nu var vi ute och tog en liten promenad för att få lite friskluft. Millie äter nästan ingenting men nu äter hon lite vindruvor, annars har frysta ärtor varit en favorit!

Det ända roliga är att hon har börjat titta på riktiga filmer! Lotta på bråkmakargatan tycker hon om, igår satte hon på den fyra gånger!! Idag tittar hon glatt på pippi långstrump. Kanske är för att hon inte orkar mycket annat..
Med sin nya Mimmi som hon fick av gammelfarmor och Helge :) Hon tycker jättemycket om sin nya Mimmi ska ni veta!


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Jippi, att hon gillar Mimmi. Vi ser fram emot att köpa julklappar! Men jättetråkigt att lilla Millie är sjuk. Men det är ju så när barn börjar på förskolan. Även synd om dig som blev magsjuk, hoppas Linus klarar sig. Ses snart, Kram

2013-10-19 @ 17:35:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0