Bättre!

Igår hade faktiskt jag och Millie en ganska bra och mysig dag. Eftersom hon fortfarande är lite hängig och grinolle så stannade vi hemma. Men snoret rinner inte alls så mycket, ögonen ser väldigt fina ut bara lite rött och pytte kladd, och en mycket gladare unge som får i sig litemera mat nu. Ända fram till eftermiddagen för då är det som om orken tar slut och allt blir jobbigt igen.
Men hon är ju så pass frisk så att vi kan gå på alla kalasen vi är bjudna på i helgen! Kul! Hoppas bara hon sköter sig annars får vi gå hem! :)
tokungen som älskar att ha på sig vantar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0