en glad unge igen!

Våran helg har varit helt okej men ändå med ganska mycket gnäll, gråt och dramatiska bryta ihop händelser. Men Millie är iallafall frisk. Tyvärr fortfarande dålig aptit men det går åt rätt håll.

Ifag har jag haft studiedag så förskolan var stängd och Millie var hemma med pappa. Hon hade varit ganska glad och nöjd under dagen, de åkte och hälsade på farmor på jobbet och åt lunch med henne.
När jag kom hem efter en bra studiedag så möttes jag av en glad Millie. Det har verkligen märkts att hon mår bättre nu och är mycket mer harmonisk.
Hon åt en bra portion med middag och sen har hon varit så gullig och lekt massor. Vi har dansat och gosat. Hon har lekt så fint med ain Lala. Hållt i henne och vaggat henne och klappat, lagt henne i sängen och släkt lampan för att den skulle sova sen visade Millie Lala hur man spikar i bultbrädan och tagit hennes hand och hammaren och spikat. Underbara ungen gör mig alldeles gråtfärdig av lycka för att hon är glad igen. Det är så underbart.
Hoppas hon klarar dagen bra på förskolan imorgon efter nästan två veckors uppehåll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0