Lovinedag igår :)

Igår hade vi en dag som förr i världen :) vi var på öppna förskolan tillsammans med Jacque och Lovine som var lediga igår också.
Vi sjöng och åt. Millie tycker jättemycket om att baka med deras deg!

Efter lunchen blev Millie trött, hon gick själv till vagnen och ville klä på sig och gå hem och sova.

När hon vaknade sen och pappa kommit hem åkte vi ich handlade inför myskvällen.
Vi handlade kött från svartrökarna, åkte hem till Lovine med familj, grillade, gjorde hasselbackspotatis, kladdkaka, lekte och bråkade självklart :)

Vi hade en mysig fredag tillsammans med våra vänner!

Idag följde vi med kusinerna och Linda till centrum. Vi fikade och umgicks, se på dessa sötkusiner!!

Nu väntar vi på att Millie ska vakna för då ska vi hem till farmor och farfar på fika för att fira att farmor fyller år!
De här fina har Millie målat till farmor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0