När ska det bli bra?

Det känns som om det inte ens blir bättre...
Hela helgen, veckan har varit jobbig. Det ända bra är att magsjukan gick över fort men den jobbiga hostan är kvar, snoret rinner, ögonen kladdar och är små och röda, mat äter hon inte och den griniga Millie blir aldrig glad känns det som.
När man är hemma med henne om dagarna så känns det som om hon grinar och gnäller hela dagen. Hon äter knappt och vill ingenting. Det är så utmattande.
Jag var hemma måndag och tisdag, jobbade igår och idag och så har vi ju ledig fredag imorgon.
Men vad våra dagar hemma är tråkiga. Men så är det ju med sjuka barn. De är inte alls roliga :( jag vill bara att hon ska må bra och vara glad och nöjd för just nu har hon trötta föräldrar som inte orkar höra mer gnäll.


Kommentarer
Gammelfarmor

Stackars er alla tre, vi hoppas att Millie snart blir frisk!
Kram från oss på Tetorpet.

2013-10-24 @ 22:55:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0