MysMillie

I helgen har vi haft så mysigt med våran glada tjej! Ibland känner jag mig som världens lyckligaste mamma som har världens underbaraste unge! Hon har varit så glad och gosig nu när hon blev frisk!
lördagen var vi på lek&bus tillsammans med mormor och morfar och kusinerna :)

När Millie skulle sova passade vi på att åka till älvsjö och gå på underbara barnmässan. Millie vaknade så fort vi kom dit så pappa fick ta henne medan jag kollade runt lite mer än de. Det tyckte inte de två var så roligt, så jag skyndade mig, köpte några saker, sen åkte vi hem.
Millie fick en jättefin musseballong av pappa som hon älskar men är även lite rädd för den ibland, men ho blir jätteglad när hon ser den!

I söndags var vi hemma och på eftermiddagen åkte vi hem till morbrorJorge och Elin. Vi fikade och gick ut och lekte men det slutade med att vi åt middag tillsammans och var där resten av kvällen :)

Igår måndag var vi äntligen tillbaka på förskolan. Millie glömde bort att bli ledsen igår för då skulle hon vara inne och jobba lite, hon fick en låtsasglass som jag gjort så då var hon så glad och åt på den.
På tisdagar äter vi alltid frukost tillsammans på förskolan. Idag gick det så bra. Hon åt en stund utan att jag satt bredvid och inte en enda gång klättrade hon upp i mitt knä som hon brukar. Men sen blev hon ledsen när jag gick.
Jaja det går över snabbt. Senare såg jag henne jätteglad ute på gården efter de hade haft utflykt i skogen :)

I eftermiddags var jag på en föreläsning, när jag kom hem klädde vi på oss, tog en korv med bröd på vägen och gick hem till kusinerna på födelsedagsfika för Linda. Kul att de fick leka igen! Vi ses ju inte alls lika ofta som vi gjorde i somras :( men så är det ju när man jobbar osv. Härligt att de har varandra iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0