vanliga Millie!

Redan dagen efter Millie började med penicillin så började hon snabbt bli bättre, idag har hon varit samma gamla vanliga goa Millie, underbart!
I förrgår upptäckte hon klossarna tillsammans med pappa som vi köpte på loppis. De bygger hon ofta med nu!

Jag vaknade kl 8 imorse av att Millie spatserade in i rummet. Det är så gulligt när hon vaknar, tar nappen och snuttefilten, går ner från sängen, öppnar skjutdörren och går in till vårat sovrum utan att säga ett ord. Gullunge.
Vi gick upp, mös lite, åt frukost och gick till öppna förskolan sen. Vi sjöng, gjorde en hösttavla, målade och bakade med deg :) vi åt lunch där och en bulle innan vi gick en snabbis till centrum för att Millie behövde nya pyjamaser.
Sen gick vi hem och sov vila.
Pappa kom hem tidigt från jobbet så jag fick honom att tycka att vi skulle åka till stinsen för jag har varit såå sugen på att gå till panduro föratt köpa lite pysselgrejer, så nu jävlar ska det pysslas! :D

Det slutade med att vi köpte en vinteroverall till Millie för pengar vi fått av mormor och morfar till vinterkläder.
Vi åt på burger king innan vi åkte hem.

Millie som tidigare under dagen när vi var i centrum fick en ballong på kappahl skulle prompt ha med sig den till stinsen! Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0