sjuksjuksjuk

Oj vad dålig jag varit på blogga. Hinner inte så mycket nuförtiden :)
Förra helgen hade vi mysigt med kusin Amanda som var här med oss och sov över.

Sen har veckan varit som vanligt, någon dag får jag för mig att Millie inte ska gråta när jag lämnar men sen gör hon det ändå. Men som vanligt är hon glad och nöjd om dagarna.
Farmor var förbi här en dag förra veckan med en preaent till Millie, gosedjuren Lala och Po från teletibies! Åh Millie älskar ju dem!! Haha gulligt!
Natten till torsdag blev hon däremot sjuk :(
Fy vad dålig hon har varit! Hade så hög feber i två, tre dagar och orkade ingenting. Sovit fram och tillbaka hela dagarna, men sovit dåligt. Så vi har haft henne i sängen mellan oss sen i torsdags, vaknat varannan timma men vissa perioder säkert var tionde minut. Så en själv sover ju fruktansvärt dåligt också. På natten kan hon bli galen också, man vet inte vad hon vill, inte hon heller! Sätter sig upp, skriker, kastar iväg nappen, lägger sig men inte på kudden. Lägger man henne på kudden stretar hon emot och skriker ännu mer. Hon går upp och ställer sig och skriker. Somnar om och skriker i sömnen. Ibland blir jag helt galen. Fattar inte vad felet är eller vart hon har ont :( så jobbigt.
Så idag får jag för mig att det kanske är lite bättre, iförsig har hon bara varit vaken 2,5 timme innan hon somnade utan att få i sig lunch. Men hon har ju inte feber tror jag. Bara så trött och gnällig och vill inte äta.
Men jag hoppas verkligen hon snart ska må bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0