Millie kan

Allt är "Millie kan" nu för tiden. Det är jättekul att hon vill göra själv och tror att hon kan det! Men det blir lite jobbigt när hon inte lyckas och hon bryter ihop och börjar skrika. Ibland kommer hon på att hon kan be om hjälp och då blir det lättare :) haha tokunge!

Vi var ju hos läkaren för några veckor sedan och tog massa blodprov :( men hon hade ju fått bedövningsplåster så hon kände inget! Vi fick iallfall svar som säger att hon är laktosintolerant. Hm ja jag tror ändå att hon klarar lite för hon har ju alltid gjort det, jag tror att det är när hon får alldeles för mycket som hon blir dålig i magen. Men nu får vi iallafall lägga om kosten helt och köra på laktosfritt.

Igår innan jag åkte iväg till skolan så satt Millie och la "pluppar" medan jag borstade tänderna så hade hon satt i alla plupparna så jag fick hämta flera. Hade ingen aning om att hon kunde det! Och så pekade hon på en och sa båå=blå. Så kul!

Hoppas att det finns folk som fortfarande läser bloggen annars kanske jag ska lägga ner den? :)


Kommentarer
Farmor

Nej, du får inte lägga ner bloggen, jag kollar alltid efter nya inlägg, det är så kul att läsa om vår älskade lilla gris. Även om vi träffar henne ganska ofta ändå. Hoppas att hon mår bättre idag.

Svar: Hihi vad kul att se att någon fortfarande läser! Jag skäms ju för att jag är så dålig på att blogga men jag hinner ju inte med längre! Ska försöka skriva lite mer :)
Michelle

2014-04-04 @ 17:06:28
Gammelfarmor

Nej, lägg inte ner bloggen, även om du inte har tid att skriva lägg in bilder på Millie! Vi tycker att det ät så roligt att se henne!
Kram från oss på Tetorpet!

2014-04-04 @ 23:15:21
Helena

Jag läser!!! Och saknar dig varje gång jag läser :)

2014-04-05 @ 11:48:48
Linda

Jag läser :)

2014-04-05 @ 12:22:49
Mickan

Jag läser :)

Svar: :)
Michelle

2014-04-10 @ 06:18:23
Nadia

Så söt lilla Millie. Gullunge!

2014-04-24 @ 09:45:43
mormor

En alguna parte (que no lo encuentro) ya te escribí gordita que este blogg es un tesoro que Millie te lo va a agradecer cuando sea grande y lo lea, por lo tanto nunca más pienses en terminar de escribir. Por ti, por la niña y por todos los que disfrutamos con las fotos lindas que pones y las cosas entretenidas que escribes! Besitos amores mios!!!!

2014-05-27 @ 09:04:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0