Elmo!

Livet rullar på i snabb fart! :) så skönt att jag lämnat in min första hemtenta men nu är det den jobbiga väntan att få höra svaret... och samtidigt i fullgång med den nya delkursen. Nästa vecka ska min grupp hålla i hela seminariet 2×45 minuter, lääskigt!
Jobbet rullar på som vanligt. Så skönt att det inte är så kallt eller blött och att det är ljust! Vi är ute massor och jag längtar såååå efter våren!

Millie blev magsjuk förra helgen, igen, fattar inte hur hon kan få det så mycket? Eftersom hon var sjuk och jag ty kte synd om henne fick hon en ny liten gosing :) hon tittar nämligen massor på sesame street och Elmo sånger på youtube så hon fick en egen liten Elmo, ååh vad hon älskar den. Vill nästan aldrig släppa honom, så söt!

En annan grej som är så roligt är att Millie har lärt sig begreppet många. Märkte det på hennes kalas när hon såg alla ballongerna och sa många! Det är så häftigt! Hon säger det ofta när det är två eller fler saker.
Nu har vi ätit tacos och ska ha fredagsmys och äta jordgubbar innan Millie ska sova :)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Nadia

Elmo och Millie...bästa vänner. :)

2014-04-24 @ 09:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0