friska och glada

Så skönt att vi alla håller oss friska och glada! Millie är i vissa stunder världens goaste, kramas, pussas och är så mysig och i andra brakar hon ihop och är så trotsig och bara skriker! Riktig skitunge ;) hon pratar massor och man förstår inte ens hälften. Men många ord gissar man sig till.

Det roligaste är när jag och Linus har som vana att säga "shit" när vi överaskade av något eller reagerar starkt på nåt när vi pratar, vi glömmer ju att vi har små öron som hör och härmar mycket så det kommer alltid ett litet shit från henne också, oj vad vi skrattar då!

I helgen träffade vi våra kära vänner, åt middag och lekte.
Vi har också varit med mormor och morfar med kusinerna och hos farmor och farfar och jagat katten. Haha jag fick för första gången se hur hon verkligen bär runt på Maja, stackars katt! Och matar Hjärtrud (hunden)
ska berätta att efter förra veckans skoldag så kändes det lite bättre. Jag börjar komma in i det och det känns lite roligare men snart är det dags för första examinationsuppgifterna och då börjar jag stressa mig över det för vi har massa andra saker att läsa innan det! Puf det är verkligen mycket men jag kämpar på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0