andra skoldagen

En vecka har gått och Millie har lyckats med att vara magsjuk två omgångar!! Helt galet. Så i måndags vabbade jag och sen har Millie varit hemma med pappa resten av veckan.
Känns så konstigt för mig att jobba så lite och så blir det ännu mindre när Millie tex blir sjuk. Tråkigt för jobbet, undra om de tycker att jag är jobbig som är borta så mycket... haha.

idag hade jag min andra skoldag. Igen 8-18. Huuh. Det var en ganska bra dag med bra föreläsningar och seminarier. Men mina känslor angående utbildningen går fortfarande i vågor, ena minuten känns det bra och nästa vill jag bara gråta. Nästa känns det kul och sen alldeles omöjlig att klara. En minut toppen och nästa känns det som om jag väljer helt fel yrke. Det är ju jättejobbigt! Men jag övertalar mig om att det är så nytt och att jag snart kommer in i det. Hoppas!

Här hemma är Millie så jäkla rolig! Hon babblar som aldrig förr, fortfarande sitt egna språk men det kommer en massa nya ord hela tiden och hon fattar ju såå mycket av det man säger! Häftigt!
Såhär kan det se ut när jag kommer hem från jobbet. Då står hon där uppe i fönstret och visar magen för mig. Haha så tokig!

Igår fick vi hem en underbar bröllopsinbjudan, så rolig idé! Ser fram emot att få gå på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0