Gott nytt år!!

God fortsättning till er alla!

Tänk att helt år har flygit förbi redan. Och hela semestern också för den delen. Två veckor kändes jättelångt och nu är det nästan slut. Vi har iallafall umgåtts massor med familj och vänner. Millie har lekt mycket med sina kusiner. Nu kan hon säga Bell och Amaja (Isabelle och Amanda) Fernando är tydligen för svårt fortfarande :)
Farmor och farfars katt, Maja ropar hon hejvilt på också :) och andra ord kommer plötsligt också. Så kul!
Men med ett nytt år och en större Millie kommer även nya utbrott. Hon har senaste tide blivit så skrikig när det inte går aom hon vill eller när hon får ett nej. Hon kan skrika så att det säkert hörs i hela vår byggnad! Helt galen kan hon bli. Och jag blir lite galen på henne också när hon gör så. Så ibland får hon sitta i sitt rum och skrika och gråta där för vi orkar inte höra. Helt galet! Riktig trotsunge.

Jag länkar en liten filmsnutt från det gågna året, hoppas ni kan se den.
Puss och kram på er alla!
http://flipagram.com/f/aeOvgxxNWo


Kommentarer
mormor

Qué linda sale en su pasporte. Parece que no estaba muy contenta. cuando le sacaron la foto!Tan rica mi cordita!!!!

2014-01-20 @ 10:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0