Hemma!

Nu har vi kommit hem efter en underbar och skön vecka på teneriffa! Vi har solat och badat, ätit glass i stora lass, lekt, skrattat och bråkat med vår trotsunge :)

Jag har nåt fel verkar det som med min telefon, har nästan aldrig nån internetanslutning så imorgon ska jag försöka fixa det och då ska jag bomba er med sköna semesterbilder!

Just nu känns det ganska jobbigt att tänka på att man ska ställa klockan, äta tråkfrukost (inte hotellfrukost) cykla till jobbet i det skitkalla vädret och jobba hela dagen istället för att leka och bada i solen :( usch vad jobbigt med sån här ångest, vill bara tillbaka!


Kommentarer
mormor

Cosita hermosa, cómo disfruta de la piscina con su papito! Merecidas vacaciones para ustedes!!!!!!

2014-01-20 @ 10:13:24
mormor

Quiero ver más fotos y videos!!!!

2014-01-20 @ 10:13:52
Farmor

Åh, bilder från resan ser vi fram emot!!! Det är liksom lite lättare att se på bilder, då kanske vi kan förstå det som Millie "berättade" om vad hon haft för sig :)

2014-01-20 @ 18:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0