Lugn morgon

Här sitter jag alldeles tyst och själv på morgonen med min kopp te. Det är helt otroligt hur Millie fortfarande sover i sin egna säng, hela natten! Bra jobbat! Jag själv ska snart cykla iväg till jobbet.

Efter två veckors semester var det lite tråkigt att börja jobba. Men det var underbart att få spendera dessa veckor hela familjen! Vi hade tur att pappa inte behövde jobba :)
Eftersom Millie är lite förkyld så har hon fått vara hemma från förskolan tillsammans med pappa medan jag har jobbat. Tre jobbdagar blev det den här veckan. Ganska skönt :)
Det ända jag gör här hemma är att gå runt och småpacka lite.
Vi längtar såååå efter resan som vi ska bege oss ut på på lördag!! Jag är bara så nervös för hur Millie ska ta flygningen. Hon kommer nog vid flera tillfällen spåra ut men så får det vara.
Som det verkar nu så har teneriffa lite småtråkigt väder också, regn och svalt. Lite tråkigt. Men jackan lär man ju slippa ;)

Roligt passfoto! Hon var inte så glad den här tjejen när hon skulle sitta och bli fotad


Kommentarer
Nadia

Hahahaaa....roliga unge...Vad jag älskar dig.

2014-04-14 @ 09:33:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0