Nu flyger vi

Just nu är vi högt uppe i luften :)

Det har gått bättre än jag trott ändå fast vi har ju halva resan kvar... Millie verkade inte störas av lyftet. Uppe har hon roat sig med att äta klubbor, lyssnat på musik och spelat på tabben men ibland vill hon bara gå ut och blir arg när hon inte får. Nu har hon precis gråtit massor och somnat. Hoppas hon sover en stund nu så vi får koppla av och så hon får sova ut och vakna på bättre humör sen. Jobbigt att tänka på att det är ungefär tre timmar kvar på flyget och sen en jäkligt jobbig och lång bussresa säkert...
Ha en trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0