doktorMillie


För några veckor sen när jag var i skolan och Millie var hemma med pappa, skar sig Linus i fingret. De fick åka till närakuten och sy några stygn och det pratades mycket om blod och spruta osv här hemma. Millie var ju med och såg allt men hon var lugn :) vi köpte iallafall en doktorsväska till henne då och de första dagarna gick det ju aldrig att sluta leka! Haha, alla hade ont i magen hela tiden och sprutor delades ut hejvilt, men så gulligt när hon leker! Mamma ont i mage, lägg dig ner! Komma bood, påster, sputa, medicin och allt hon sa :)

Idag var vi uppe hos gammelfarmor och deras hund Ludwig, Millie var så söt och lekte så fint och glatt med både gammelfarmor och Ludwig. Hon hade bakat så goda bullar som vi fikade på också! Linus provade snyggkostym som han ska få låna av Helge när vi ska på bröllop nästa helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0