slarvig igen!

Jag som skulle blogga mera nu när skolan var slut men nu har jag bara glömt! Jag är iallafall överlycklig att få ha lov från alla skolarbeten, nu fokuserar jag 100% på jobbet i två veckor till sen semester!!! Jag hade jätteproblem med jobbet tidigare men det har blivit betydligt bättre efter lite samtal med kollegor och chefen. Hoppas det blir ännu bättre till nästa termin!

Vad har vi gjort då? Njutit av sommaren som ibland är sval och ibland varm! Träffat vänner och familj, jobbat och förskola och juste förra veckan hade vi möhippa för min fina vän Linda, blev en lyckad och rolig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0