stress stress stress

Jag är så stressad att jag snart bryter ihop. Jag har en helvetestenta att lämna in på söndag som jag inte ens fattar, jag har knappt tid att skriva den heller! Såå jobbigt. Så på fredag kan jag inte fira nationaldagen utan måste skicka iväg Millie till barnvakt så jag kan sitta och tokskriva :( tråkig ledig dag men så får det bli. Sen har jag lite annat pappersarbete att fixa till skolan, andra till jobbet osv. Det ända positiva nu med jobbet är att det gick så långt att mitt arbetslag hade ett allvarligt möte med chefen för att jag höll på att säga upp mig, så missnöjd var jag. Nu har det blivit bättre, och jag anstränger mig och vet att det kommer bli bra. Så nu har jag inte det att oroa mig över. Och nästa vecka när jag skickat in allt dåååå kommer jag börja njuta av sommaren och de sista veckorna på jobbet innan semestern :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0