sommar!

Hej alla glada! Tänk att det nu har blivit sommar! Det är så underbart, hur man ser att människor blir så lyckliga av sommar och sol.
Vi har haft det så skönt, vi har fixat balkongen så att vi kan utnyttja det som ett extra rum nu, supermysigt. Vi har träffat familjen massor, alla kusiner. Millir har nog fortfarande svårt att fatta att hon har två små bebiskusiner. Kallar båda för Emilio. I frwdags när i var hos Fernando, Isabelle och Emilio låg han i sin babysittet, Jorge kom också dit med lille Erik som sov i sin bilstol, han ställde ner Erik bredvid Emilio och Millie sa: Åh titta, många! Hahhaha hon blir nog lite förvirrad när de är två :)

Jag hade min sista skoldag i torsdags, nu har jag bara en hemtenta kvar att skriva och bli godkänd sen är jag klar med första terminen!


Kommentarer
Nadia

Underbara bilder! Jag blir fylld av lycka och kärlek. Jag älskar er. Tack Chichi för de fina bilderna och trevliga historier.

Svar: 😙
Michelle

2014-05-26 @ 18:55:14
mormor

Hermosas las fotos mi gordita linda. Disfruto enormemente leer lo que escribes y las fotos lindas que pones. Como no entro muy seguido a tu blogg, cuando lo hago tengo harto para leer y mirar!!! jijiji. Besitos. Los quiero muchooooooo!!!!!!!

2014-05-27 @ 08:58:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0